niedziela, 10 lutego 2013

100% bez VIP-a.

Dzisiaj przedstawię Wam stylizację w 100% bez VIP-a!
Nie jest ona zbyt świetna, ale teraz bardzo trudno jest wymyślić stylizację, która nie zawiera żadnych rzeczy VIP :C
Okey, pora ją przedstawić:
 
 LOOK
Ta-dam!
 
Kolory są stonowane. Głównie przeważają kolory bieli i czerni, które zawsze były, są i będą na topie! Czerwony kapelusz idealnie pasuje do reszty ubrań. Ja użyłam spodni z dziurami, bo dodają ubraniu charakteru! Gdy jest się VIP-em radzę jednak dodać okulary kujonki.


KOSZTORYS
A oto koszt poszczególnych rzeczy ze stylówki.

Stylizacja nie jest jakaś bardzo droga, bo jej koszt to 2350sc!
Można dodać rzęsy jeśli nie ma się oczu VIP, będzie to lepiej wyglądać, ale już wtedy koszt będzie o 300 sc droższy :/

JAK BY TUTAJ ZAOSZCZĘDZIĆ?
Jeśli nie macie zbyt dużo sc chustę możecie zastąpić czymś co macie, a najlepiej naszyjnikiem z krzyżem <większość go posiada>. 
Zastąpić można też trampki innym obuwiem, bo są one najdroższe nie licząc włosów, ale gdy nie będzie trampek stylizacja nie będzie już tak dobrze wyglądać :<
Oczywiście możecie również odjąć kolczyki i kapelusik, nie dodając rzęs oraz nie zmieniając trampek, zostawiając tylko główne ciuchy to wtedy koszt będzie wynosił 1950sc.
Raczej bardziej z ceny nie da się spuścić, bo są one i tak tanie...


BLA, BLA, BLA
1. Jak już Wam mówiłam w poprzednim poście przedwczoraj dobiłam do 8 levela!
Ale dzisiaj znowu czekała mnie niespodzianka, a mianowicie już prawie mam 9 level O.o
To raczej niemożliwe żeby w 2 dni zarobić tyle fame :D
Oby tak dalej, a nie wiadomo jak daleko zajdę :3  

Żeby nie było wstawiam sreeca XD

2. Kolejne info, o którym też ostatnio mówiłam to to, że już zbliżamy się do 300 wyświetleń, więc przygotujcie się na następny konkurs! Ja już szykuję ciuchy :D Ale więcej Wam nie zdradzę. Jeśli chcecie się szybko dowiedzieć co to będzie to polecajcie bloga swoim znajomym :^



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz