poniedziałek, 4 lutego 2013

PIERWSZY KONKURS!

Uwaga, uwaga!
Ogłaszam pierwszy konkurs na blogu msplovealexgawel.blogspot.com!
Zadaniem będzie zrobienie looka <chcę być oryginalna, więc zrobię nietypową kategorię> DO SPANIA!
E-mail do wysyłania: konkursalexgawel@wp.pl
PRZECZYTAJ REGULAMIN!

REGULAMIN:
1. Na e-mail konkursalexgawel@wp.pl nadesłać WASZ look w kategorii  DO SPANIA.
2. W treści napisać login użytkownika na MSP oraz imię.
3. Nadesłać mi autograf na moje konto <alexgawel>, dzięki temu będę wiedziała, że nikt mnie nie oszukuje i nazwa nadesłana na pocztę jest prawdziwa.
4. Konkurs trwa do Soboty 09.02.13r. <czyli do tej daty nadsyłać looki> tego też dnia zostaną ogłoszone wyniki.
5. Oceniać je będę ja, błagania nie wpłyną na moją decyzję, bo nie toleruję oszustwa!
6. Wygrani aby dostać nagrodę, będą musieli zgłosić się do mnie <na mój profil> o nagrodę, abym wiedziała, że ją odbierzecie i nagroda nie pójdzie na marne.
7. Jeśli wygrany się nie zgłosi po wygraną przepada ona i dostaje ją ktoś z dalszego miejsca.

NIE RÓBCIE MI LOOKÓW TYLKO MAJĄ BYĆ TO LOOKI WASZE <WASZEJ POSTACI> !

NAGRODY
Pierwsze miejsce: Błyszcząca różowo-czarna sukienka + różowe dziewczynskie łóżko
Drugie miejsce: Spodnio-rajstopy z niebieskimi spodenkami i czerwonymi, podartymi rajstopami + różowa bluzka.
Trzecie miejsce: Stylowa fioletowa kurtka w panterkę, z różowym topem pod spodem.

Mam nadzieję, że nagrody jak na pierwszy konkurs Wam się podobają, po za tym jest ich sporo jak na tak małą "widownię". Oby przyszło dużo maili z lookami C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz