sobota, 2 lutego 2013

Hity.

Przedstawię Wam hity MSP dla VIP-ów, ale też dla tych zwykłych <nie VIP-ów>.
Mam nadzieję, że się Wam spodobają i coś sobie kupicie :)

HITY VIP
Tutaj przedstawiam Wam hity VIP-owskie. Każdy kto ma ten status powinien mieć i te ciuchy!
Ja mam 6 z tych ciuchów, ale już zbieram, aby kupić sobie resztę, nie pogniewam się jak ktoś mi takie cudeńka podaruje :D Chciałabym uszy :<

HITY NIE VIP-OWSKIE
Tutaj rzeczy, które powinien mieć każdy zwykły członek MSP!
Najlepsza jest tutaj koszulka za 1sc ^.^ Ja osobiście kupiłam sobie 5, ale moja kumpela ke$ha676 kupiła sobie 5 stron tych koszulek, czyli jakieś 60 sztuk -.- 
Nie podoba mi się tu jedynie cena piegów :/ Jeszcze niedawno jak ja je kupowałam były za 250sc! A teraz? Cena 450! Przesada :/

BLA BLA BLA
Zastanawiam się nad sensem tego bloga, bo bardzo go reklamuje, a nie ma nawet 20 wyświetleń :/
Już przygotowałam obrobione zdjęcia i pomysły na posty, ale dla kogo mam go pisać .__.
Poświęcam mu dożo czasu :<
Tak więc dla zachęty: JAK BĘDZIE 500 WYŚWIETLEŃ ROBIĘ SUPER KONKURS Z NAGRODAMI!   
 

2 komentarze:

  1. Piisz <3 Czytam tego bloga, i jak tylko cos napiszesz na MSP, to od razu bede wchodzic :*
    PS. OOLIWCIA2401 :D

    OdpowiedzUsuń