sobota, 9 lutego 2013

Pierwsze wywiady.

Ostatnio przeprowadziłam moje pierwsze wywiady o typowych sprawach MSP.
Jedna z odpowiedzi [ostatnia] nasunęła mi dobry pomysł na post.
Przeczytajcie i podsumujcie czy postacie mają rację : )




Wywiad z: czarnawdowaxd

JA: Co myślisz o 10 sek?

ONA: Myślę o nich, że są przydatne, można na nich zarobić sc i fame.

JA: Co powiesz o proszeniu o wybranie w grze Ubierz się?

ONA: Trochę to denerwujące.

JA:  Myślisz, że stare MSP było lepsze?

ONA:  No, tak mi się wydaje xd

JA: Co Cię najbardziej denerwuje w MSP?

ONA: Najbardziej denerwuje mnie to, że inni ciągle o prezenty z l.ż., wywalanie ze znaj jeśli  nie obejrzą filmów i ciągłe zapraszanie do znaj.


Wywiad z: miodek.pl

JA: Co myślisz o cenach VIP-a?

ONA: Jest nieźle, ale mogły by być trochę tańsze. Ten na tydzień jest stanowczo za drogi.

JA: Co zmieniłabyś w MSP?

ONA: Trudny wybór, ale na pewno wystrój i styl ubrań.

JA: Co myślisz o hackerach? Uważasz, że na ten temat powinnam napisać na blogu np. o tym jak się przed nimi ustrzec? Uważasz, że to dobry temat dla MSP-owiczów?

ONA: Moim zdaniem bardzo dobry temat. Niektórzy dają za łatwo się nabrać na takie rzeczy, a później płacze i lamenty, a to już ich wina. A co do hackerów to według mnie bardzo źli ludzie, nie mają serca dla innych. 

                                                         Bla, bla, bla
To właśnie moje pierwsze wywiady. Ostatnia odpowiedź, w której jest zawarte, to że powinnam dodać post pt. "Jak się ustrzec przed hackerami" czyli jak nie dać się oszukać. Według mnie i tej pani
to dobry pomysł, bo niestety dużo osób daje się nabrać :/ Myślę, że dodam taką poradę jak będzie 500 wyświetleń :3 A już niedługo kolejny pomysł na stylizację :D

Mam nie wiem czy dla Was, ale na pewno dla mnie szczęśliwą wiadomość!
Wczoraj dobiłam do 8 levelu!
A oto zdjęcie ^^

   je :D Wybrałam szafę, bo najlepsza była . _____ .

 Dopiero co wczoraj wbiłam 8 level, a już dzisiaj prawie 8 i pół levela >.< 
Przecież to jest niemożliwe O.o
 

 

2 komentarze:

  1. Dajesz ten konkurs miał być 2 jak będzie 300 wejśc a jest 380 (foch) -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś przeprowadzić wywiad z maciejo2001 pliss

    OdpowiedzUsuń