poniedziałek, 4 lutego 2013

Ja i inni :)

Dzisiaj przedstawię Wam screene z mojego codziennego MSP-owego życia.
Tak jak brzmi post będę tam ja i moi kumple XD
A teraz zapraszam na oglądanie i czytanie opisów pod nimi!



 Tutaj jak widać jest kiepska jakość, ale jakoś tak wyszło !.___.!
Nie to nie jest atak klonów... No dobra jest i każdy ma moją kupną animkę XD

Tutaj rozpoczęcie imprezy w moim domu <w pokoju imprez>.

Tutaj ciąg dalszy imprezy, która jak myślę była udana...
Ktoś mi tam macha flaga, pewnie jakiś kibol >.<



 Po imprezie odbył się TapMadl, w którym wygrała laskaxd:)
Już nie mogła się doczekać tego zdjęcia, więc teraz ma pewnie zaciesz XD

Tutaj sama nie wiem co się działa, ktoś mnie tutaj zaprosiła, ale dużo ludu, fajnie się pogadało...
Jeśli ktoś nie kojarzy tego pokoju to znaczy, że nie miał VIP-a, bo to jest właśnie Pokój VIP.

Sesja zdjęciowa z OLIWCIA2401.
Jestę Modelę, a Oliwia: Jestę Fotografę C:


INFORMACJE
1.Uwaga, uwaga mój pierwszy teledysk <który jest w poprzednim poście> dostał się na MSP TV!

Screen ^^ Wiecie musiałam dać dowód xd
Jeśli chcecie go zobaczyć wpiszcie: Lalalove MSP i wybierzcie teledysk z obrazkiem cegieł i 2 ludzi.

2. Już za ok. 1 godz. ogłoszę konkurs, ponieważ na blog wyświetla <ponad> 100 odwiedzin!
Szczegóły jak już powiedziałam za jakiś czas, a na razie daję Wam screena co będzie do wygrania!

Tadam! Doczytajcie, popatrzcie, zobaczcie czy jak dla Was warto brać udział, bo ja uważam, że warto :3

MÓJ LEVEL
Tak przedstawia się mój level, więc pomóżcie i dajcie choć jednego grafa :<
Pieniędzy mam mało, bo wydałam na pełno ciuchów i animacji, ale prawie wszystko 
kupiłam na -50% na wszystko za 25 diamonds!


2 komentarze: