niedziela, 17 listopada 2013

Reaktywacja i konkurs!

Witam Was po długiej przerwie!
Nie było nie długo na MSP, około pół roku i postanowiłam wrócić z konkursem, aby blog zaczął robić obroty :) Regulamin jak w poprzednim konkursie.

REGULAMIN:
1. Na e-mail konkursalexgawel@wp.pl nadesłać WASZ look w kategorii  PARK ROZRYWKI.
2. W treści napisać login użytkownika na MSP oraz imię.
3. Nadesłać mi autograf na moje konto <alexgawel>, dzięki temu będę wiedziała, że nikt mnie nie oszukuje i nazwa nadesłana na pocztę jest prawdziwa.
4. Konkurs trwa do piątku 22.11.13r. <czyli do tej daty nadsyłać looki> tego też dnia zostaną ogłoszone wyniki.
5. Oceniać je będę ja, błagania nie wpłyną na moją decyzję, bo nie toleruję oszustwa!
6. Wygrani aby dostać nagrodę, będą musieli zgłosić się do mnie <na mój profil> o nagrodę, abym wiedziała, że ją odbierzecie i nagroda nie pójdzie na marne.
7. Jeśli wygrany się nie zgłosi po wygraną przepada ona i dostaje ją ktoś z dalszego miejsca.

NIE RÓBCIE MI LOOKÓW TYLKO MAJĄ BYĆ TO LOOKI WASZE <WASZEJ POSTACI> !


NAGRODY
1. MIEJSCE: Czerwone połyskujące włosy, czarna luźna bluzka i ciekawy napis do pokoju!
2. MIEJSCE: Czarna obcisła bluzka i niebieskie połyskujące spodnie, całość tworzy idealny komplet.
3. MIEJSCE: Dwukolorowa bluzka i legginsy, oba przedmioty w podobnych kolorach.

Mam nadzieję, że nagrody Wam się podobają i będziecie brać udział w konkursie!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz